İnternet sitemizden en verimli şekilde faydalanabilmeniz ve kullanıcı deneyiminizi geliştirebilmek için internet sitemizde Çerez kullanılmaktadır. Çerez kullanılmasını tercih etmemeniz halinde, tarayıcınızın ayarlarından Çerezleri silebilir ya da engelleyebilirsiniz. Ancak bunun, internet sitemizi kullanımınızı etkileyebileceğini hatırlatmak isteriz. Tarayıcınızdan Çerez ayarlarınızı değiştirmediğiniz sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiğiniz varsayılacaktır.
1. Şifremi unuttum. Yeni şifremi nasıl alabilirim?
Şifrenizi aşağıdaki adımları takip ederek sıfırlayabilir, yeni şifre alabilirsiniz.
Adım 1: Üyelik simgesine tıklayınız.
Adım 2: Şifremi Unuttum seçeneğini tıklayınız.
Adım 3: 1 numaralı ok ile gösterilen kutucuğa şifresini unuttuğunuz hesabınızın E-Posta adresi, Telefon numarası ya da TC Numaranızdan herhangi birisini yazınız. 2 numaralı ok ile gösterilen Şifre Sıfırlama Kodunu Gönder seçeneğini tıklayınız.
Adım 4: Mail adresinize gelen Şifre Yenileme Kodu. Şifre Yenileme Maili Bazen Spam Mail, Gereksiz Mail, Junk Mail klasörlerine düşebilmektedir. Lütfen bu klasörleri kontrol etmeyi unutmayınız.
Adım 5: Mailinize gelen Şifre Yenileme Kodunu bu bölüme girerek Yeni Şifrenizi belirleyebilirsiniz.
DİKKAT: ŞİFRENİZİ UNUTTUĞUNUZDA YENİ ÜYELİK OLUŞTURMAYA ÇALIŞMAYINIZ. ÇOK YAKININIZ DA OLSA BAŞKA BİRİSİNİN TC KİMLİK NUMARASIYLA ÜYELİK OLUŞTURMAYINIZ. HİZMETİÇİ EĞİTİM FAALİYETLERİNE YAPTIĞINIZ BAŞVURULAR TC KİMLİK NUMARANIZ ÜZERİNDEN YÜRÜTÜLMEKTEDİR.
2. Başvurduğum eğitime katılmaktan vaz geçtim. Nasıl iptal edebilirim?
Başvurduğunuz bir eğitimi aşağıdaki adımları izleyerek iptal edebilirsiniz.
Adım 1: Üye İşlemleri simgesine tıklayınız.
Adım 2: Katılımlarınız seçeneğini tıklayınız.
Adım 3: Ayrılmak istediğiniz kurstan Ayrıl seçeneğini tıklayarak ayrılabilirsiniz.
DİKKAT: Başvurduğunuz kurslardan başvurusu süresi içinde ayrılabilirsiniz. Başvuru süresi dolan kurslar gerekli izin/onay sürecine girmektedir. Bu sebeple başvuru süresi dolduktan sonra kurstan ayrılamazsınız. Lütfen bu konuda gerekli hassasiyeti gösteriniz.
3. Başvurduğum eğitimin başlayıp başlamayacağını nereden öğrenebilirim?
Bazı eğitim faaliyetlerimiz başvuru yetersizliğinden iptal edilmektedir. Başvurduğunuz eğitim faaliyetinin başlama ya da iptal edilme durumunu aşağıdaki adımları takip ederek öğrenebilirsiniz.
Adım 1: Üye İşlemleri simgesine tıklayınız.
Adım 2: Katılımlarınız seçeneğini tıklayınız.
Adım 3: Yukarıdaki görselde olduğu gibi Başvurunuz Onaylandı ibaresi var ise kursunuz açılacak demektir. Gerçekleştirilecek eğitim faaliyeti ile ilgili ayrıca whatsapp grubu kurulup bilgilendirme yapılacaktır.
DİKKAT: Eğer başvurduğunuz kurs Hizmetiçi eğitim faaliyeti ise başvurunuzun Hizmetiçi birimi tarafından da onaylanması gerekmektedir. Başvurunuz hizmetiçi birimi tarafından da kabul edildiğinde MEB’den kursiyer olarak görevlendirildiğinize dair SMS gelecektir. Ayrıca yine whatsapp grubu kurulup bilgilendirme yapılacaktır. Başvurduğunuz eğitimin hizmetiçi faaliyeti olup olmadığını başvuru sayfasında bulunan (aşağıdaki görsele bakınız) EĞİTİMİN TÜRÜ bölümünden görebilirsiniz.
Eğer başvurduğunuz eğitim faaliyeti iptal edildiyse web sitemiz tarafından size bilgilendirme mesajı gönderilecektir.
DİKKAT: İptal edilen kursları KATILIMLARINIZ bölümünde göremezsiniz.
4. E-posta, Telefon, Okul gibi Kişisel Bilgilerimi Nasıl Değiştirebilirim?
Okul, İlçe, İkamet veya kişisel bilgileriniz değiştiğinde mutlaka web sitemizden de güncelleyiniz. Çünkü valilik onay alınan izin yazılarınız web sitesinde bilgisi bulunan okulunuza gitmektedir. Bazı eğitimleri ikamet ettiğiniz ilçeye göre planlamaktayız. Bu açıdan ikamet ettiğiniz ilçe bilgilerinin güncel olmadı önemlidir.
DİKKAT: Samsun Akademi web sitesi MEBBİS’ten veri çekmemektedir. Dolayısıyla MEBBİS’teki bilgilerinizin güncel olması Samsun Akademi web sitesindeki bilgilerinizin güncel olması anlamına gelmemektedir. Samsun Akademi web sitesinde bilgilerinizi sizin manuel olarak güncellemeniz gerekmektedir. Lütfen bilgilerini güncel tutmaya hassasiyet gösteriniz.
Bilgilerinizi aşağıdaki adımları takip ederek güncelleyebilirsiniz.
Adım 1: Üye İşlemleri simgesine tıklayınız.
Adım 2: Profiliniz seçeneğini tıklayınız.
Adım 3: Ok ile gösterilen seçeneklerden kullanıcı rolünüzü, kişisel bilgilerinizi ve şifrenizi değiştirebilirsiniz.
Kullanıcı Rolünüzü Değiştirin seçeneğinden: Akademiye katılım türünüzü (öğretmen, müdür vb..), branşınızı, ikamet ettiğiniz ilçeyi, okulunuzu değiştirebilirsiniz. Kişisel bilgilerinizi Değiştirin seçeneğinden: Ad soyad, TC, doğum tarihi, cinsiyet, e-posta adresi, cep telefonu ve şifre bilgilerinizi değiştirebilirsiniz. Şifrenizi Değiştirin seçeneğinden: Şifrenizi değiştirebilirsiniz.
Adım 4: Kullanıcı Rolünüzü Değiştirin seçeneğini tıkladığınızda karşınıza ilk olarak yukarıdaki ekran gelecektir. Buradan Akademiye Katılım Türünüzü (müdür, öğretmen vb..) seçtiğinizde branş, yaşadığınız il-ilçe, okulunuzun bulunduğu ilçe, okulunuz ismi bilgileri menüleri açılacaktır. (Aşağıdaki resme bakabilirsiniz)
Adım 5: Kişisel bilgilerinizi Değiştirin seçeneğini tıkladığınızda yukarıdaki gibi bir ekran karşınıza gelecektir. Buradan ad soyad, TC, doğum tarihi, cinsiyet, e-posta adresi, cep telefonu ve şifre bilgilerinizi değiştirebilirsiniz.