!!! BAŞVURMADAN ÖNCE LÜTFEN AÇIKLAMALARI DİKKATLE OKUYUNUZ !!!
Bu eğitim; hizmetiçi eğitim faaliyeti değildir. MEBBİS'e işlenmez. MEBBİS'ten size mesaj gelmez.
Bu eğitime katılan öğretmenler için her hangi bir izin işlemi yapılmayacaktır. Yani görevli izinli onayı vb. alınmayacaktır. Eğitimin gerçekleştirildiği zaman aralığında mesainiz varsa eğitime başvurmayınız.
Eğitim Hakkında Genel Bilgiler
Mutlu öğretmen Atölyesi, öğretmenlerin bireysel mutluluk düzeylerini artırarak çalışma ve özel hayatlarında sürdürülebilir mutluluk anlayışı kazandırmak için hazırlanan yapılandırılmış bir çalışmadır.
Bu projede üzerinde durulan temel konu, eğitim sürecinin keyifli ve mutlu bir sınıf ortamında gerçekleşmesinin ilk koşulu olan öğretmenlerin öznel iyi oluş, mutluluk seviyelerini arttırarak mutlu sınıf ortamlarında mutlu öğrenciler yetiştirmektir.
Mutlu Öğretmen Atölyesi’nin çalışma biçimi
1- Atölye’nin çalışma grupları en çok 20 kişiden oluşur.
2- Toplam 4 hafta sürecek atölye faaliyeti haftada bir gün ve her oturum Cuma günleri 15.00-17.00 saatleri arasında yapılır.
3- Atölye çalışmasının verimli olması için oturumlara devam zorunludur.
Atölye çalışması aşağıda belirtilen takvim doğrultusunda yapılacaktır.
Oturumlar |
Tarih |
İçerik |
1. Oturum |
01 Kasım 2019 |
Temel duygularımız, Duygu dağarcığı geliştirmek, Pozitif ve negatif duyguları fark etmek, Duyguları ifade edebilmek, Mutluluğun kimyası, Pozitif psikolojide mutluluk, |
2. Oturum |
08 Kasım 2019 |
Pozitif psikoloji hakkında bilgi, Duygusal zeka EQ, Pozitif duygulara odaklanmak, Kişisel mutluluk tanımlarını oluşturmak, Öznel iyi olma, Gülümsemenin bulaşıcı etkisi, Mizah ve kahkaha aktarımı |
3. Oturum |
22 Kasım 2019 |
Ana odaklanmak, Bilişsel farkındalık, Mutluluk paradoksu, İlişki ve güvenin mutluluğa etkisi, Dijital dünyanın mutluluğa etkisi, Sarılmanın mutluluğa etkisi |
4. Oturum |
29 Kasım 2019 |
Dünya’ya mutlu bir iz bırakmak, Başka hayatlara katılan mutluluk, Öğrenciler için mutlu bakış açısı geliştirmek, Mutlu öğrenci ve mutlu sınıfa giden yollar |
Etkinlik Süresi : |
|
Akademi Türü : |
Öğretmen |
Eğitim Türü : |
Atölye |
Eğitmen : |
Faruk GÜLŞEN
|
Eğitim İlçesi : |
Bafra |
Eğitim Tarihi : |
01/11/2019 - 29/11/2019
|
Kontenjan : |
20 |
Eğitim Adresi : |
Bafra RAM Kızılırmak Mahallesi, Ahmet Çavuş Sok. Vuraloğlu İş Hanı No:2 D:2 |
!!! BAŞVURMADAN ÖNCE LÜTFEN AÇIKLAMALARI DİKKATLE OKUYUNUZ !!!
Bu eğitim; hizmetiçi eğitim faaliyeti değildir. MEBBİS'e işlenmez. MEBBİS'ten size mesaj gelmez.
Bu eğitime katılan öğretmenler için her hangi bir izin işlemi yapılmayacaktır. Yani görevli izinli onayı vb. alınmayacaktır. Eğitimin gerçekleştirildiği zaman aralığında mesainiz varsa eğitime başvurmayınız.
Eğitim Hakkında Genel Bilgiler
Mutlu öğretmen Atölyesi, öğretmenlerin bireysel mutluluk düzeylerini artırarak çalışma ve özel hayatlarında sürdürülebilir mutluluk anlayışı kazandırmak için hazırlanan yapılandırılmış bir çalışmadır.
Bu projede üzerinde durulan temel konu, eğitim sürecinin keyifli ve mutlu bir sınıf ortamında gerçekleşmesinin ilk koşulu olan öğretmenlerin öznel iyi oluş, mutluluk seviyelerini arttırarak mutlu sınıf ortamlarında mutlu öğrenciler yetiştirmektir.
Mutlu Öğretmen Atölyesi’nin çalışma biçimi
1- Atölye’nin çalışma grupları en çok 20 kişiden oluşur.
2- Toplam 4 hafta sürecek atölye faaliyeti haftada bir gün ve her oturum Cuma günleri 15.00-17.00 saatleri arasında yapılır.
3- Atölye çalışmasının verimli olması için oturumlara devam zorunludur.
Atölye çalışması aşağıda belirtilen takvim doğrultusunda yapılacaktır.
Oturumlar |
Tarih |
İçerik |
1. Oturum |
01 Kasım 2019 |
Temel duygularımız, Duygu dağarcığı geliştirmek, Pozitif ve negatif duyguları fark etmek, Duyguları ifade edebilmek, Mutluluğun kimyası, Pozitif psikolojide mutluluk, |
2. Oturum |
08 Kasım 2019 |
Pozitif psikoloji hakkında bilgi, Duygusal zeka EQ, Pozitif duygulara odaklanmak, Kişisel mutluluk tanımlarını oluşturmak, Öznel iyi olma, Gülümsemenin bulaşıcı etkisi, Mizah ve kahkaha aktarımı |
3. Oturum |
22 Kasım 2019 |
Ana odaklanmak, Bilişsel farkındalık, Mutluluk paradoksu, İlişki ve güvenin mutluluğa etkisi, Dijital dünyanın mutluluğa etkisi, Sarılmanın mutluluğa etkisi |
4. Oturum |
29 Kasım 2019 |
Dünya’ya mutlu bir iz bırakmak, Başka hayatlara katılan mutluluk, Öğrenciler için mutlu bakış açısı geliştirmek, Mutlu öğrenci ve mutlu sınıfa giden yollar |